ייעוץ / ליווי שיווקי

אנו מסייעים לבעלי עסקים ליצור פרסום אפקטיבי שמגדיל את כמות הלקוחות החדשים באמצעות ייעוץ וליווי שיווקי מותאם אישית. יש לנו ניסיון עם עשרות תחומים בתעשייה ואנו יודעים להתאים את הייעוץ והליווי השיווקי במיוחד לעסק איתו אנו עובדים. מטרת הייעוץ והליווי השיווקי הוא יצירת מנגנון שיווקי שמכניס לקוחות באופן קבוע, בעזרת רשימת תפוצה, והגדלת החשיפה של העסק בערוצי הפרסום.

רוצים לקבל לקוחות לעסק בצורה סיסטמטית וקבועה?

במאה ה-21, כל בעל עסק כבר יודע שעולם השיווק מאד דינמי. דברים משתנים במהירות, טרנדים שעולים ויורדים, ולצד העבודה בעסק, נדרש להישאר מעודכנים כל הזמן. לפעמים זו יכולה להיות משימה לא פשוטה. שיווק הוא מרכיב קריטי בכל עסק, במיוחד אם העסק קיים וישנה חובה לשמור הכנסות קבועות. ייעוץ שיווקי ממוקד יעזור לבעל העסק להתחבר לקהל היעד שלו, לקדם את השירות / המוצר שלו ולבדל אותו מהמתחרים.

בין אם אתם מחפשים לקבל עוד לקוחות משלמים, להשיק מוצר חדש או להגדיל את החשיפה שלכם בדיגיטל, ביכולתנו לעזור לכם להגיע אל היעדים שלכם. אם אתם בעלי עסק קיים שזקוקים לייעוץ שיווקי, אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם לשיחת אבחון שיווקי ללא עלות.

המשמעות של לקיחת יועץ שיווקי

בנוף הדינמי של עולם העסקים העצמאיים, גם עסקים מבוססים עומדים בפני האתגר של להישאר רלוונטיים ולהסתגל לשינויים בשוק. ייעוץ אפקטיבי עוסק בהבנת הדופק של העסק שלכם, בזיהוי תחומים לשיפור ותיאום אסטרטגי של משאבים להשגת תוצאות מיטביות. שיווק, לעומת זאת, הוא האמנות להתחבר לקהל שלכם, להישאר בראש עדכני ולעודד מעורבות לקוחות. יחד, מרכיבים אלו מהווים את עמוד השדרה של עסק גמיש ומשגשג.

השירותים שלנו

בעזרת ניסיון רב בתחום, אנו נעבוד בשיתוף פעולה הדוק אתכם כדי לנתח את התהליכים העסקיים שלכם, לזהות הזדמנויות לאופטימיזציה וליצור אסטרטגיות מותאמות לשיפור היעילות והאפקטיביות. אנו מתמקדים בהתאמת היעדים העסקיים שלכם לדינמיקת השוק המתפתחת כדי להבטיח צמיחה מתמשכת. נסייע לכם להיות צעד אחד לפני המתחרים, בעזרת שירותי מחקר וניתוח שוק מקיפים. אנו מספקים תובנות חשובות לגבי מגמות שוק, התנהגויות לקוחות ומתחרים, המביאות אותך לקבלת החלטות מושכלת ולניצול הזדמנויות חדשות. מומחי השיווק שלנו יוצרים אסטרטגיות חדשניות ומוכוונות תוצאות כדי להעלות את הנראות של המותג שלכם, למשוך את קהל היעד שלכם ולהניע אינטראקציות משמעותיות. אנו מתאימים את הגישה שלנו כך שתתאים לזהות המותג ולמטרות העסקיות שלכם.

מה מקבלים בתכל'ס?

  • מטרות עסקיות – ניתוח שיווקי-עסקי ראשוני קבלת מפת דרכים ברורה שמטרתה הוא גילוי הפוטנציאל של העסק והתאמת אסטרטגיה שיווקית ליעדים שלכם.
  • סדר שיווקי בעסק – בהירות בפעילות השיווקית והבנה מדוע הפרסום שאתם עושים לא מביא לקוחות ולא מופץ בערוצים. בנוסף, נתמקד בערוצים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם.
  • תדמית מושכת – מותג זה יותר מלוגו. תדמית ומותג זו חוויה של הלקוח מהעסק שלכם. ולכן נסייע בשדרוג המיתוג למושך ורלוונטי יותר עבור הלקוחות שלכם.
  • גוגל ויוטיוב – קידום חכם בגוגל בעזרת ביטויי מפתח מתאימים והכוונה לבניית סרטונים מעניינים ורלוונטים לקהל היעד שלכם בערוצי החיפוש השונים.
  • סושיאל מדיה – אינסטגרם ופייסבוק זה יותר מלייקים ותגובות. סושיאל מדיה זה כלי עוצמתי לגיוס לקוחות משלמים באמצעות תוכן מקורי ומעניין, ובניית מסרים מדויקים.
  • טריקים שיווקיים – שנים של ניסיון הביאו אותנו לדעת מה כל הטריקים שפועלים בערוצי הפרסום השונים, והם מסייעים לקידום מהיר יותר וטיפול בדברים שנתקעים בשיווק.
  • פיתוח עסקי – יוצרים מוצר או שירות חדש? רוצים לפנות לקהל חדש? בעזרת מחקר לקוחות ומתחרים, נדע לחדור לשוק בצורה מהירה יותר, בעזרת פרסום מדויק. 
  • לקוחות חדשים – כל מאמצי השיווק בסופו של דבר מתנקזים למטרה אחת – משיכה של לקוחות חדשים ורלוונטיים בעזרת בעזרת משפך שיווקי שמיועד לעסק מהתעשייה שלכם.